Subject: LC2260 Allika kinnistu elektriliitumine. Varbuse küla, Kanepi vald, Põlva maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 15:19:08 +0300

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Allika kinnistu
elektriliitumise projekti Varbuse külas, Kanepi vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Laeva kinnistul asuvast
Kebja alajaamast kuni uue liitumiskilbini Allika kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.